6 oktober

Just kollat  på "the Holiday" med puckel i stugan och insett att det är min absoluta favoritfilm, den är ju helt underbar! Man får en sån varm och gosig kännsla av den, helt enkelt supermysig film.

Idag har vi inte gjort så mycket vettigt, vaknade ganska sent, kanske på grund av att vi somnade rätt sent (dah), och åt frukost och sen åkte vi ner än sväng till byn.

 Igår var det ju disco nere på hotel Artic som ligger här i överkalix, det var faktiskt kul. Innan vi insåg att nattklubben låg en trappa ner hann vi dock tänka en del om medelåldern.. Men när vi väl hittade rätt dansgolv hade vi jättekul.
 Innan vi åkte var vi och hälsade på våra Johan och Linda i vår grannstuga, åt supergod middag och kollade på "populärmusik från vittula" som är inspelad bara en liten bit här ifrån. Den var sjuk, är väl det ända jag har att säga om den. Inte alls min typ av film..

Börjar för övrigt känna mig ganska klar här uppe och insåg precis att vi kommer att få en dubbelt så lång höst som alla andra. Eftersom att alla löv redan har trillat av träden här uppe och det är svinkallt och hemma har det knappt börjat (har allt sett bilder på det ni kallar "höst"...) så kommer det ju aldrig ta slut med höstrusket för vår del utan det börjar ju bara om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0