nä nu!

ojoj, wtf. Vad händer? Nu är det invecklat, men, men missförstånd är djävulens påfund, eller vad det nu är brynolf brukar säga. Snacka om att sätta sig i klistret.  Kommer precis ifrån en kväll i grillkåtan, där det i kväll var såpopera utan dess like. jag ska ju inte snacka för mycket om saker som inte är min sak att dömma i MEN blev det jobbit.. Hm någon som står mig nära var på fel plats vid fel tillfälle om man nu kan uttrycka sig så. Ska utveckla mig mer imorgon när det inte är vinet som talar längre...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej å hå det verkar gå vilt till där uppe! Men kul också.Väglax, ha. Tack för vykortet, trevligt att få post på det gamla hederliga sättet. Vad ska ni gör de sista dagarna? Kommer ni att få ett utlåtande om hur ni har arbetat? Glöm inte att köpa med dig Kalixrom, kantareller och hjotron om det finns. Ha det riktitgt bra de nu och sköt om er och uppför er bra så ni lämnar ett gott minne efter om hur Stockholmstjejer är! Mamma

2008-10-07 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0