Ingen bra dag

29 september
Inte min dag alls. Murphy´s lag regerade hela dagen och de var bara uppåtlut hela tiden och just när jag tyckte att nu har jag klantat mig ungefär så mycket jag kan på en dag gjorde jag om samma mistag igen.

dagen bestog av;
Körde vilse
Hade sönder en 1-tons kornsäck
Hade sönder en till kornsäck
Försökte få bossen att se skillnad på en 8-timmars arbetsdag, och 13-timmarsdagar
Skyffla korn
Skriva ett superlångt blogg-inlägg och beklaga mig över allt, som försvann när det glappade i internetanslutningen
Gå upp till stora huset för att låna toan, bara för att upptäcka att dem har låst dörren (kl 00.30, vill inte knacka)

Åhh, det tar ju inte slut...
Inte min dag...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja där ser man, välkommen till verkligheten?! Hoppas du inte blir återbetalningsskyldig för kornet? (ha) Hur kan man ha sönder två säckar eftervarandra? Lär du dig ingenting! Nä jag bara skojar, jag tycker synd om dig, du gör så gott du kan. Var det språksvårigheter eftersom bossen inte förstog skillnaden mellan 8 och 13 timmars arbetsdag?

Kämpa på det är inte sån långt kvar nu!



Puss o kram Mamma

2008-09-30 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0