Nu då?!

SÅ KÄNNS DET.

Nu då? Nu har jag jobbat klart på Birka. Och sen.....?
Återstår att se. 
 Kan bli en spännande blogg det här om jag inte har något att göra på dagarna...

Dagens skämt:
Två päron satt i ett träd plötsligt föll det ena päronet ner och den andra sade:
-Moget av dig

Hahaha

(Förresten, Emma, jag saknar dina "Dagens I- och U-landsproblem"!)

Igår hade jag kunnat bara lägga mig ner på en äng här ute och bara ligga där tills någon plockade upp mig.
 Jag och Erika hade varit grymt seriösa (eller oseriösa, välj själv...) och lindat benen och sadlat dom feta små ponnysarna.
 MEN jag kom inte ens upp förrens Bonny fullkommligt hade grusat mina planer på en sista ridtur innan dom ska tillbaka till Göteborg.
 Jag leder henne över en liten äng när hon kör ner huvudet för att äta, trampar på tränset och rycker till så att allt bara faller i bitar.

Före:



Efter:


Jolly:



Jolly skötte sig iallafall, som vanligt. Hon var också den som gick på båten först idag, när dom skulle öber till Lindby brygga.
 Det gick förövrigt bra med båttransporten, men tog längre tid än vad jag hade trott, så kommer vara mer realistisk med tidsplaneringen när dom ska in i transporten...




Hade ett rådjur på besök här om dagen, riktigt nära. Tur att Nando inte satt på trappen som han brukar...

Kommentarer
Postat av: A

Kul att man hittade hit! Tråkigt att allt tog slut så hastigt... Hoppas allt är bra med dig!

2009-08-26 @ 22:07:15
Postat av: erika

ucsh vilken ful bild på mig, ser ut som ett missfoster :P

2009-08-29 @ 20:25:09
Postat av: Anonym

Men hejsan A, slut å slut, de e nu de börjar :p



Nej Erika de gör du ine alls! föressten kände inte igen dig först på färjan :)

2009-09-01 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0