Nu kommer det mer

Mera bilder!



"Nu gör du som jag säger att du ska göra, inga konstigheter"  Står jag och berättar för Bonny.




Underbar bild på underbara Jolly!




Jag och Jolly övade cirkuskonster, tänkte jag skulle lära henne gå på en boll. Men började med en stor rund sten, hihi. Så var man ju tvungen att posera stenhårt när Erika fota (tack för hjälpen!)




Mina små änglar, dom är ju såå fina! Och dom stog så snällt stilla hur läge som helst när vi skulle fota dom.



Kvällsdopp, båda två gick i hur snällt som helst, fast det mest var blålera på botten. Men 5 minuter efter dom kommit ur vattnet var just vatten det farligaste dom kunde tänka sig. Dom vägrade gå i närheten, så vi gav upp och gick hem.

Men allt som allt var det en riktigt fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att du har jättefina bilder!

2009-09-07 @ 00:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0