Så fina ponnysar!!

Usch! jag var nyss några centimeter från att köra över en orm med röjsågen.. fy vad äckligt...
 Jag har kört gräsklipparen hela morgonen och bytte nyss till röjsågen. Började med att klippa stadsvallen igår men sen kom jag inte så mycket längre för att prylen man lyfter upp för att starta klippningen (knivarna) hade någon för länge sedan ryckt upp för hårt, så den lossnade. Då hade dom limmat och det höll bra, tills förra veckan, då lossnade den igen, och Lelle limmade dit den. Sen lossnade den igen och jag limmade dit den (med epoxylim) det borde ha hållt men det gjorde det inte. Den lossnade som sagt (skrivet??) igår och då kom chefen fram till att det var dags att skaffa en ny! Den anlände idag, så nu är klipparen som ny.


Igår efter att jag hade röjsågat typ hela ön, tog jag och Erika med hästarna på en lite promenad på svarta jorden. Longerade dom lite (dom har lärt sig nu!) och försökte få dom att posera. Sen badade vi!


Bonny!



Bonny!



Bonny!



Bonny och jag!


Fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0