Sista dagen

Imorgon är det min sista jobbdag här på Birka. Känns tungt men samtidigt riktigt bra. Som början på nått nytt. 

Har ingen aning om vad jag ska göra sen, har sökt en hel massa jobb, men inte fått nått svar.
 Kör hem ponnysarna i helgen, och snart försvinner väl hunden till sin nya familj (om dom hittar någon). Då har jag bara mig själv att ta hand om.

Flytta hem.  Känns inte jätteparty när jag tänker på det. Självklart älskar jag min familj, men jag tycker om att vara ganska självständig, vilken man sällan får chansen att vara när man bor hemma.

Jag skulle vilja resa någonstans, långt bort och länge. Men vart? Och för vilka pengar då?
 När man helt plötsligt står med hur mycket tid som helst att gör allt man har längtat efter och funderat på, så har man inte råd. Inte okej.
 Kanske ska köpa en trisslott, hörde på radion att det fanns en ny vinstchans. "Vinn 100 000 i månaden i 25 årDet skulle passa mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Work and travel visa till Australien kanske??

2009-09-02 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0