Dykning

Alltså jag måste säga att jag beundrar er tappra läsare som hänger kvar vid min blogg. Jag vet att jag är grymt dålig på att uppdatera, men ändå är ni en liten skara som läser varje dag. Oftast beror det på att jag inte har internet till  min dator här ute, utan är beroende av jobbdatan (som jag bara får använda efter arbetstid) och titt som tätt är utloggad av chefen, som är den enda som har inloggning... Men jag försöker iallafall uppdatera så fort jag har tid, och inget bättre för mig vill säga.

I söndags provade jag dykning!  Det var hur kul som helst, lite konstigt känndes det i början men när man vant sig trivdes man som fisken i vattnet.



Haha, jag börjar skratta varje gång jag ser den här bilden, det ser ut som att jag försöker svälja hela grejen...



Tre nybörjare och en instruktör. Det var grymt läskigt att dra första andetagen under ytan...



Sen blev det djupt!

Det var superkul och absolut något jag vill göra igen, bästa födelsedagspressenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0