Aj min axel

Aj! Det kommer krypande, nu kan jag inte öppna dörrar normalt längre. Kan inte lyfta högerarmen mer än en liten bit. Tror att jag kanske ryckte sönder någonting när jag höll i Bonny när hon kastade sig. Det kan ju inte vara så farligt eftersom att den bara kändes lite avdomnad i början, men nu gör det bara mer och mer ont.
 Men det går väl över, jag slipper måla idag eftersom att det regnar (men dom hittar säkert nåt kul för mig att göra endå).
Det kommer att bli en lång dag idag. Börjar kl sju på mornarna, som vanligt, men efter jag slutar här ska jag ta och glida ner till jobb nummer två. Blev erbjuden en extratjänst på Birkamuséet, så det blir första dagen där idag. Kanske onödigt att ha två jobb, men vem vill inte ha lön??
 Sen måste jag göra något med ponnysarna (hoppas det har gått över i armen då). Dom kommer antagligen att vara ponnyridningen här på Birka i helgen. Så det vore bra om dom minte hade någon överskottsenergi överhuvud taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0