Bättre än andra?

Idag körde jag folk runt ön på traktorflak. Alltid lika kul... Jag har ingenting emot att köra traktor och det är bara kul när man har folk med, men när man kör dom en och en halv kilometer släpper av dom och sen måste vänta 40 min på att få köra dom 100 meter till, för att vänta en kvart på att få skjutsa dom 400 meter till, och släppa av dom där man hämtade dom börjar man ju undra... Kan dom inte gå?? (jag såg faktiskt att dom kunde det!), eller är dom lata??(jag vet hur det är...) Eller tycker dom bara att dom är lite för viktiga för att göra som alla "vanliga" människor?

Hur som helst är det kul att vara tillbaka på jobbet och mest av allt att vara tillbaka på Birka. Började måla fönster idag. Chefens hus ska rödfärgas, och knutarna och fönsterkarmarna ska få ett nytt lager vitt. Så jag stog nog hur många timmar som helst på en stege idag. Jag har aldrig haft problem med höjder förrut, men den svajade rätt mycket så efter ettt tag var det inte alls kul. Det var ganska högt upp också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det folket som du körde runt med idag är dom som betalar din lön. hade inte dom betalat för att du ska göra detta åt dom, så hade du inte haft nått jobb.

2009-07-15 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0