Flyga!

ikväll!



Jag poserar stenhårt på bryggan. På tal om stenhårt, vi åkte av idag....
 Japp både jag och Erika. Det var bågskyttevikingens FEL! Han viftade med pil och båge mitt framför oss när vi kom farande i full trav. Bonny kastade sig ett helt varv och jag flög som en vante. Jag var så snabb av att jag hann se Erikas vurpa också! Inte nöjde han sig med det heller. Efter att vi fångat odjuren igen och traskat tillbaka så gör han samma sak igen! Seg som man är efter en ofrivillig flygtur så tänkte jag lite för sent på att jag skulle släppa tyglarna när hästen kastar sig iväg! Så axeln följde nog med en bit längre än vad den skulle.. Men jag överlever. Dom skötte sig iallafall mycket bra.



Erika på Jolly, framför Borgberget, igår!



Jag på Bonny! Igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0