På grund...

Jag gick på grund idag. Eller körde iallafall på en sten med lilla vita båten. Så går det om man kollar på fel saker och inte är uppmärksam. Lelle hade talat om för mig att man inte skulle köra för nära stranden men inte tänkte jag på det...

Annars är det halvjobbit väder, inte lika stark sol, men luften är mycket mer kvav. Man kanska skulle ta ett dopp, det är helt okej temperatur nu iallafall över 20 grader.

Har haft riktigt trevlit dom senaste dagarna, bränt ryggen, trillat av, gått på grund.... Nej men skämt å sidan, fick rida Erikas häst storsa igår. Hon är supermysig, men ganska stark.

Trilla av gjorde jag från Bonny, hade låtit henne stå för länge så hon fick tokspel när jag skulle rida i förrgår. Fick en spark på armen,men annars klarade jag mig!
 Men har insett att jag får ta i med hårdhandskarna ett tag framöver dom blir vilda fort och efter bara en dryg vecka ser båda högdräcktiga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0