Shoppa!

Snart kommer Emma och hämtar mig!
 Så blir det IKEA, skoshopping och vem vet hur det slutar?? Haha Idag ska jag spendera min första månsdalön!! Jag fick den för ett tag sen men efter som att jag bor isolerad på en liten ö har jag ingenting att göra av med pengar på. Jag beställde ju i och för sig en sadelgjord från blocket, men den kostade 10 kr (och portot 4 gånger så mycket). Så passade den inte heller, fettohästarna hade gått upp sjukt mycket i vikt eller så hade jag misslyckats nåt katastrofalt med mätningen. Saknas två decimeter minst... (FETTON!)
 Senare ska vi hem till henne så att jag kan spana in hennes lägenhet och bli avundsjuk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0