Städa...

Jag är hemma idag eftersom att det känndes ganska onödigt att åka en och en halv timme till jobbet och en och två timmar till stan sen, för att hinna jobba en halv arbetsdag. Så får ta igen det på söndag istället, Chefen är så otroligt schysst!

Så idag ska jag gå på Gröna Lund, ska bli så himla kul. Men känner mig redan lite åksjuk, och jag sitter i soffan och äter frukost.... Åksjuketabletter finns ju, men det kanske är fusk??

Innan Grönana måste jag städa mitt rum. Så himla tråkigt men det måste verkligen göras. Rensade bort ungefär tre sopsäckar med kläder och prylar förra helgen, men det blen typ ingen skillnad. Så idag ska det verkligen synas att det är nystädat!

Så ska jag göra lite ärenden åt Pappsen också, måste ju vara lite snäll nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0