Bilderna!

Nu har jag fått bilderna jag tog med Jonathans systemkamera! Vissa blev riktigt bra, men eftersom att det var första gången jag annvände något annan än en vanlig digitalkamera så hade jag lite svårt att hänga med i alla inställningarna...
 Jag hade iallafall ruskit bra tajming när han blev avkastad, och fick med nästan allt. (Kanske beror på att jag fick några tillfällen att öva på??).
Här kommer ett litet urval:



Här blir jag avkastad, haha smidigt värre.
Men dom är ganska snabba på att snurra runt och bocka!

Här åker Jonathan av Jolly.....



Dom kan iallafall posera! Men dom var inte helt okej med vikingautrustningen, men det kommer!



Viking!



Kolla blicken på Bonny. "Du ska få åka!"



Några dagar tidigare hade det gått hur bra som helst att bara sitta upp och åka runt lite, men nu fick man sitta in dom från börja...



Men jag vann tillslut! Som vanligt....

Och igår när jag och Erika var ute och red var dom helt underbara! Dom skötte sig exemplariskt, och vi red en riktig uteritt! Travade hur mycket som helst också (jämfört med vad dom har gjort innan, inte jämfört med normala hästar...). Det var såå kul, dom har en riktigt kul trav, man sitter typ och fnissar hela tiden! Och jag och Erika var helt överlyckliga varje gång vi fick upp dom i trav. Haha, så har man en egen travare, de märks ju inte på en längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0