Betyg

Har fått mina betyg och räknat ut meritvärdet. .....Trumvirvel..... och det slutgiltiga ....resultatet är.... Jag är nöjd!

Tre år av energiskt fjäskande gav mig helt acceptabla betyg. vissa av dom var inte helt okej (dåliga lärare som inte sammarbetar!) men andra var helt klart över förväntan. Så med ett snitt som ligger precis över syrrans är jag stolt över min insats i gymnasiet.

Däremot så har dom lagt ner den utbildningen som jag hade sökt till på SLU (Sveriges Lantbruks Universitet). Så nu måste jag hitta på något att göra i höst.  Någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: Peter

Lite energiskt fjäskande igen,

så fixar du ett jobb...

2009-06-14 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0