Galna fiskmåsar!

Här gick min häst förra sommaren, nu är det bara får....






Var uppe på Borgberget igår (när det inte regnade) och kom fram till att det är lika fint här i år som alla tidigare sommrar.



Ett av rådjuren som jag bor granne med.
Jag märkte idag att en av mina andra grannar är ett fiskmås-par som antagligen har fått ungar precis eller något, för dom blir helt galna och försöker attackera en när man går förbi deras lycktstolpe. Det är lite jobbit, för man vet ju inte hur nära dom kommer när dom störtdyker mot en.  Jag måste dessutom gå förbi just där flera gånger om dagen. Hoppas dom slutar när dom märket att det ändå går turister där varje dag. 

Kommentarer
Postat av: Peter

Vackra bilder, men vart är solen.....

2009-06-11 @ 18:42:57
Postat av: Emma

Det ser lite trångt ut. Får verkligen tjocka Tulle plats där? ;)

2009-06-12 @ 00:03:35
URL: http://enannandelavberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0