Hängt upp den!

Nu hänger den äntligen, lite lågt men iallafall uppe!


För övrigt en halvjobbig dag idag, kanske blev lite sent igår...
Känner mig stressad över något men jag vet inte riktigt vad det skulle vara. Kanske bara gamla takter som sitter i. Hoppas det går över snart, vaknade verkligen på fel sida i morse.
Just nu hålle Bonden på att bespruta åkern som ligger två meter från min stuga, och jag börjar undra om jag kommer vakna imorgon överhuvudtaget.

Så håller vi tummarna för att Brennius får sin vilja igenom ikväll!

Kommentarer
Postat av: Peter

Ser skönt ut det där....

2009-06-10 @ 07:35:09
Postat av: Anonym

Vilken färg har skorna? ;P

2009-06-10 @ 16:42:16
Postat av: maho

Skofrågan kom från mig. :)

2009-06-10 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0