Jag vill ha en häst!

Hemma på fastlandet en sväng, och sitter och funderar på om jag verkligen kommer kunna åka tillbaka idag. Det skulle tydligen bli stormliknande väder i kväll. Då är det inte kul att sitta i en pytteliten båt. Men vi får se...

 Har kollet igenom varenda hästannons på nätet nu. Jag saknar min häst!!!!  Ångrar verkligen att jag lånade bort henne, men jag hade inget val och jag vet att det inte skulle ha fungerat i våras med fotoperationen och allt med studenten. Det skulle inte bli så bra i höst heller om jag kommer iväg utomlands eller bara blir arbetslös och sitter hemma (mera troligt kanske...). Jag vet att jag gjorde rätt med det hade ändå varit perfekt att ha henne på birka nu. Gratis bete, sjukt stor hage, en massa fina rid och körvägar och en hästkompis. Men har man skirivit kontrakt så har man.
 Jag skulle vilja låna någons shettis över sommaren, som man kan köra lite med och bara pyssla om och skämma bort. Men det finns inte. Antingen har dom fång eller solexem, eller så vill ägarna inte att man flyttar på dom. Tråkit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0