Katt, någon??

Precis kommit hem från en runda till Berga Jag kan ju bara inte hålla mig borta därifrån verkar det som! 
Lämnade Alice och hälsade på Elmer, han har blivit grymt biffig. Jag passade också på att påminna Peter om att prata med Lave och Lave om att prata med Peter som dom skulle ha gjort i måndags...  Jag kanske är lite dryg och tjatig med dom men det vore en dröm att få ut Elmer hit till Birka, och köra runt bland alla vikingravar. Och det enda som hindrar mig från att göra det är att jag inte får ett "Okej" från skolan. Hade dom bara sagt nej från början hade jag accepterat det med när dom drar ut på det  blir jag irriterad.

Måste komma ihåg att prata med Chefen imorgon och fråga om jag får ta med Bob (min katt) ut till Birka. Mina föräldrar har komit fram till att dom skaffade honom för att jag och mina syskon skulle få ha ett husdjur men nu när typ ingen bor hemma så vill dom göra sig av med honom.  Så någon som har plats för världens coolaste katt, om min Chef säger nej?

Kommentarer
Postat av: Stephi

Roligt att du börjar blogga :D men kasst namn på bloggen ;)

2009-06-07 @ 12:02:52
URL: http://telliban.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag kan höra runt, men kanske inte som utekatt?

2009-06-07 @ 13:10:28
URL: http://nataliepadilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0