Min stuga på bild!



Min stuga! Den är perfekt, och så himla söt, alldeles lagom för mig. Det ända som kanske stör mig pyttelite är att det finns spindlar på utsidan av väggen. Uh! Värsta jag vet!



Det här är Conny i en av båtarna vi har här ute. Vi åkte över till Lindbybrygga här om dagen och skulle lämna en massa flyttkartonger. Då såg vi förresten Magnus båt, Han verkade inte riktikt ha märk vad det var för väderlek när han förtöjde sin "gula banan" (den heter faktiskt så).



Senare på kvällen fick vi höra att han fått lov att ösa den med en systymbolagetpåse i brist på annat. Klockrent!

Jag hade sönder en lampa på båthuset när jag förberedde det för rödfärgningen så jag fick byta ut den igår, men det blev himla tjusigt, jag är så duktig!


Kommentarer
Postat av: peter

oj vilken mysig stuga...

2009-06-04 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0