Mycket på gång

Nu är jag hemma på Birka igen!
Det är jättefint väder nu bara lite blåsigt, hoppas att det blir bättre den här veckan än förra med vädret. För att jag har tagit hit en hängmatta! Så himla smart alltså, det blir perfekt med en sån här ute. Jag kommer bosätta mig i den så fort det är bra väder. Jag måste bara hitta ett bra ställe att hänga den på, det får ju inte vara för långt bort från stugan, då måste man ju gå... 

Den här veckan är det mycket på gång, en studentmottagning på tisdag som jag borde gå på, men jag vet inte om jag hinner, och en på torsdag som jag verkligen inte får missa. Så frågan är om jag ska ta ledigt på fredagen och spendera lite tid med Puckel som kommer upp till stockholm!!!   Hm får se hur vi löser det...
  Jag väntar två mycket viktiga brev också (känner mig som Agda 86 efter den frasen). Men så är det, det ena är Slutbetygen från Berga, och man vill ju väldigt gärna se hur mycket tre års fjäskande lönade sig, haha.

Så har dom lovat att komma fram till någonting om Elmer också den här veckan, om jag får ta honom eller inte. Det blir spännande...

Nu ska jag gå och leta hängmatteträd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0