Slut för idag..

Nu har jag slutat jobbet för idag. Men hänger kvar i fikarummet för här finns det internet, och fika!
 Det har varit olidligt varmt idag. Och stark sol. Sist Emma och jag var och shoppade solkräm i Haninge Centrum tänkte jag att jag skulle vara duktig och inte få hudcancer, så jag köpte solskyddsfaktor 30. Då tänker man ju, nu har jag ta me sjutton överdrivigt, det är ju ändå Sverige jag ska vara i och tror att man ska vara hur skyddad som helst. Men icke! Jag smörjde in axlar och ansikte (dom ställena jag alltid bränner) men inte sjutton hjälpte det. Nu sitter jag här med illröda axlar och tomatrött nylle i allafall. Vad ska man göra då? Jag kan ju faktiskt inte sitta inne hela sommaren.

När jag brände mig idag stog jag och målade ett båthus och funderade mer än en gång på att trilla i, men det hade blivit så blött... Alice satt bredvid och så fort det kom svall från någon båt kastade hon sig ut och skulle attackera vågorna. Väldigt kul att se. 

Kommentarer
Postat av: Peter

Keps och T-shirt kanske...

hoppas på mulet väder.

2009-06-01 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0