Tidigare?

Idag blir det varmt, känner det redan ute och klockan är inte sju än. Vi ska börja slå under alla stängsel nu. Alltså gå med en röjsåg hur långt som helst. Jag är egentligen lite för lat för det speciellt när det är varmt, men det är ju bara bita ihop.  
  Lennart har en egen lösning på värmeproblemet, han börjar två timmar innan oss andra och slutar en timme senare, på så sätt kan han ta en luchrast på fyra timmar när det är som varmast. Ett mycket bra sätt att göra det på, och jag skulle säkert hänga på om jag inte hade så fruktansvärt svårt för att ta mig upp ur sängen på morgonen.... Mina ordinarie arbetstider är ju sju till fyra och två timmar tidigare blir ju alltså kl fem på morgonen! Det är tidigt!

Idag kommer Mela hit, Jippi!  Nu blir det röj som back in the old days!
Måst komma ihåg att ring Vickan och säga att hon kommer...

Ponnysarna! Förresten, ingen som har en sadelgjord över?  Behöver två men har ju inte lust att gå och köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0