Trist utan syrran...

Det slog mig precis, mitt liv hade varit lite händelselösare om  det inte vore för min kära systers skull. Jag kom precis hem från Akutavdelningen på Danderyds sjukhus, där jag fick åka och hämta henne och hennes pojkvän (sambo??) Henrik. Dramatiskt värre!
 Syrran ringde mig vid halv nio och sa att Henrik hade blivit skadad under en fotbollsmatch och eftersom att hon inte har körkort ville hon att jag skulle komma och hämta dom.  Så det var ju inte så mycket annat att göra än att sätta sig på bussen (eftersom jag skulle köra hem deras bil) och möta dom.  Alltså jag hade verkligen gärna sett den matchen, och minerna på åskådarna.
 Han hade tydligen krockat med en annan spelare och spräckt en artär i hårfästet vid pannan. Det måste ha sett granska brutalt ut när det bara sprutade blod överallt... Men han mådde iallafall bra efter omständigheterna, och har ett coolt ärr på 8 stygn som  väntar i pannan!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hoppas att du vill träffa din syster

under lite lugnare former med....



2009-06-19 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0