Varmt

Vi släppte ju hästarna i den stora hagen den som täcker halva ön men insåg efter en timme att dom skulle gå på ett lite mindre område. Dom älskar nämligen folk, och vill gärna krypa innanför kläderna på dom. Och eftersom att det kommer många turister hit och dom flesta inte har sett hästar på nära håll så blir det nog bättre som det är nu. Att dom går i en egen del av hagen, som dock fortfarande är alldeles för stor, speciellt när det är så här varmt. Jag höll på att få värmeslag förut idag när jag skulle hitta dom.
 Något annat som är bra med att dom inte går på hela ön är att jag slipper klagomålen från guiderna på här. "Hästarna tar ju all uppmärksamhet från oss"  och " dom går ju med hela vägen" Haha, så kan det ju gå! 

 Nej, nu ska jag gå och försöka fixa ett inhägnat område att rida på, så att jag inte behöver gå så långt för att hämta hästen när jag har åkt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0