veckan...

Jag skulle vilja läga ut mycket mera bilder än vad jag har gjort hittills, men tyvärr fungerar inte min kamera tillsamans med datorn just nu (dom senaste månaderna dvs...)

Foten mår bra och jag har nästan lärt mig hoppa smidigt på kryckorna, men nu kommer jag väl antagligen vurpa i trappan bara för att jag sa så. Det vore typiskt.
 
Den här veckan har jag inte gjort någonting vettigt alls, jag har mest hängt på Kenneths (elevkonsulent eller nåt på berga) kontor. Men det känns som att det inte gör något, jag har hur mycket tid som helst nu och framöver ett tag. Ska försöka orka blogga lite mera regelbundet också, har ju fått en del klagomål från Emma "enannandelavberga.blogg.se"
-och nej jag vet inte hur man länkar i bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0