Bloggen KAPAD!

Hej! Emma här! Nu har jag kapat Steffis blogg. Därav den nya designen. För ärligt, bloggen så ju förjävlig ut!
Men nu är den ok, ellerhur?

Jag tänkte bjuda på lite bilder av Steffi som jag har på min dator! Varsågod och njut!















Så, nu är bildbomben över!
Jag hoppas att alla är nöjda med designen. Speciellt Steffi. (Det var ett jävla jobb att få till den, först skulle jag göra en specialare men efter att inte ha fått det att fungera på 20 minuteroch 300 försök så tog jag en som redan fanns!) Om ni trycker på Steffis namn under hennes bild så får ni upp lite information om henne! Bara ett litet tips!

När jag ändå är här så passar jag på att länka till mig själv! HÄR!
Sen vill jag också tacka Steffi (och några till) för tre underbara år på Berga! Speciellt Steffi faktiskt. Vi är samma skrot och korn. Jag ska inte gå in närmare på våra åsikter och likheter, för då blir ni så upprörda. Men vi vet att ni älskar oss. För hur skulle ni kunna motstå?
Vi är ju bäst helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Peter

Blev snyggt det här, bra jobbat Emma...

2009-05-30 @ 23:52:10
Postat av: Anonym

gratttis till studenten:)

2009-06-02 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0