Red i regnet

Ikväll har jag ridit i regnet. Kanske inte så ovanligt vid den här årstiden, men jag anstränger mig verkligen för att inte se regnet som ett hinder för att ta en ridtur. Om jag började göra det skulle stackars pållen inte få någon motion förens i vår...

På väg till stallet passade jag på att åka tilll "Lillhästen i stav" (en hästbutik) och fråga om man kunde köpa ridhuskort i ridhuset som ligger vägg i vägg med dom , men tjejen som jobbade visste inte.. Men jag blev iallafall blixtförälskad i ett ridtäcke som dom hade på extrapris. Det var i neonorange, med reflexer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det inte att köpa till bergas ridhus

2009-11-20 @ 13:51:43
Postat av: sp...

steffi du är världen snyggaste tjej på jordklotet! :)

2009-11-22 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0