Kvällen

Glömde ju skriva det roligaste på hundpromenaden.



Han blev jätteupprörd över hundstatyn på Berga, höll på och hoppade runt den innan han lät den vara. Haha supergulligt, och Emma du har ju rätt i att han inte använder nosen så mycket...


Efter det hämtade jag Louise i sourunda och så åkte vi hem till mig. Vi passade på att snacka skit om allt och alla, och prata om en massa gamla minnen från Bergatiden. 
Puckel och Jossan kom hem till mig lite senare, så fixade vi oss lite och pratade ännu mer skit, riktigt kul och höra hur dom har det nu förtiden.









 


 


Medans vi taggade till för att gå ut, så satt min bror och hans polare och kollade på "Ensam mamma söker" (fotbollen var tydlingen för tråkig...) Haha

Jag och Puckel gick lite tidigare än dom andra men jag hade en toppenkväll iallafall, hann med nattmat på Donken och allt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0