Fått jobb

Ja, fullt upp sa jag att de var. Och så är det.
 Jag var på en arbetsintervju idag, (dom ringde igår och frågade lite, och praktiskt talat anställde mig över telefon). Och när jag gick ifrån intervjun idag var det med anställningsavtal i handen.

Det här tror jag på, det låter som ett riktigt bra jobb. Jag börjar som timanställd dom första två veckorna (med väldigt acceptabel lön...) och om jag trivs efter det så blir jag fast anställd med månadslön och en del andra trevliga förmåner.   Inget mera säsongsjobbande i så fall!

Det är ungefär som förra jobbet jag hade (dom två cheferna som intervjuade mig var bra polare med en av mellancheferna på förra jobbet) och när dom ringde och frågade om mig så hade han pratat mycket varmt om mig (Tack!). 
 Iallafall så är det trädgårdsskötsel och höststädningar dom första veckorna och sedan kommer jag att få köra alla möjliga roliga maskiner. Och i vinter blir det plogning med traktor.

Det ända som man skulle kunna se som en liten nackdel är att jag kommer att utgå från Ekerö varje dag kl 7. Så det blir en del pendlande, men vad gör det?

Jag har ett jobb.

Börjar 3 november så ska försöka hinna vila upp mig ordentligt innan det.


Kommentarer
Postat av: spec

skönt att du har jobb nu.. grattttis steffi!

2009-10-23 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0