Fullt upp

Jag trodde att jag skulle ha hur mycket tid som helst över nu när jag är arbetslös, men så är det inte. Jag hinner knappt med allt, borde kanske börja tänka lite innan jag hoppar på allt som kommer i min väg....

I allafall, i går fick jag rida för instruktör på en av Marias islandshästar. Det var jättekul, men gud va små dom är! Dom har ju inges hals alls jämfört med Tulle, och traven hade jag jättesvårt för, det var ju så pyttesmå, trippande steg.
 Jag fick rida en 13-årig relativt outbildad pålle som heter Hrönn. Men det var som sagt superkul, och de var trevligt att få en massa feedback från tränaren (som själv hade travare, så han förstod mina problem). Vi övade lite skänkelvikningar, fram- och bakdelsvändningar och galoppfattningar.

Jag ska ta en lite skrittur på Hrönn idag också.

Men först skulle jag följa med Emma till Jasmin (hennes andra häst som står i närheten av Ösmo) MEN nu är klockan kvart över tio, och hon skulle ha hämtat mig här på Berg för 45 minuter sen. Jag får inte tag på henne...

Så jag åker väl ut till Tulle om en stund om inte Emma hör av sig.

Sen måste jag åka hem till sollentuna och vara lite chaufför åt min mor.

Det är mycket nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0