Halloween och moster

I onsdags så var det Halloween här på Berga och spökrunda för alla. Det var jättekul att höra alla skrika av rädsla hela vägen runt den lilla banan dom skulle gå.
 Jag satt och tände en strålkastare på "liemannen" precis när dom gick förbi. Det hade effekt på dom flesta men inte alla.
 



En liten bit ifrån mig var Magnus och hade sista stationen i rundan. och gissa vad han var?





Motorsågsmassaker....  Å vad dom skrek när dom kom dit, dom stackars små eleverna.
Med det kanske inte var så konstigt.



Det såg ju ganska läskigt ut.



Haha, Magnus!



Magnus och Malin, motorsågsmassakern och tröttisen.



I torsdags fyllde min moster år, så jag, syrran och mamma var hemma hos henne på middag.  Hon hade gjort en supergod hemlagad pizza med köttfärs, färska tomater, rukolasallad, oliver och fetaost. Det var nog den godaste pizzan jag ätit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0