Skillnaden mellan soptunnor och rabatter

Det kan vara svart att se skillnaden (verkar det som) men jag ska förklara.

En soptunna är en stor behållare, oftast med en påse eller sopsäck i, som man slänger skräp i. Skräp är sånt man inte vill ha kvar. Till exempel äppelskrutt, servetter, anväda gravilditetstest och använda kondomer.

En rabatt är ett område med jord, som någon lägger ner mycket arbete och möda för att få diverse växter att växa och frodas. Ett område man promenerar förbi och beundrar och njuter av. Gillar man inte växter SÅ GÅR MAN BARA FÖRBI. Man behöver inte känna något som helst tvång att förorena rabatten genom att dumpa alla möjliga (i regel äckliga) föremål. Som till exempel äpelskrutt, servetter, använda graviditetstest eller använda kondomer

Sammanfattning: Rabatt= prydnad, GÅ BARA FÖRBI!
                             Soptunna= har du saker du vill bli av med, lägg dom här i.


Kom igen nu, hörrni! Snart säger jag upp mig...

Vem, jag undra verkligen vem, står bredvid en rabatt och tänker
- Jag har ju några använda kondomer över om jag skulle förstöra någons dag och lägga dom här.

Hur kommer man på tanken, har dom haft sex i rabatten eller? Eller bredvid?
 Ju mer jag tänker på det, ju sämre mår jag. Min arbetsmiljö är förpestad.

Det sjuka, är att i en av det 30 rabatterna jag rensade idag låg det ett stört antal kondomer (använd givetvis) och ett graviditetstest.

-
Haha, var det andra jag tänkte efter att ha ansträngt mig till min yttersta gräns för att inte spy.
Rätt åt dom jävlarna!!


Kommentarer
Postat av: Peter

Fy fan va äckligt, man blir målös när

man läser det här. Din arbetsmiljö är

verkligen förpestad.

2009-10-04 @ 19:46:33
Postat av: Steffi

Ja verkligen, men jag försöker att tänka på dom ljusa stunderna :)

2009-10-05 @ 20:39:57
URL: http://barresex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0