åå vilken dag

Dålig dag.

Den här dagen började verkligen som en sådan. Jag snoozade en gång för mycket, och missade tåget med några minuter. Väl på tåget insåg jag att jag hade glömt mitt månadskort, och mössan,som jag verkligen hade sett fram emot att ha på mig på jobbet (fryser alltid om öronen).  Det spöregnade när jag gick hemifrån så jag valde gummistövlarna framför jumpaskorna, men resten av dagen var det ju strålande sol. Så jag gick och fick skavsår i onödan...

Iallafall så ordnade det upp sig efter att jag kom till jobbet. Fick jobba i ett nytt arbetslag idag, mycket roligt att se lite andra kollegor. Jag fick trimma hårdytor i ungefär fem timmar. Dvs gå och rensa bort gräs mellan stenplattor med en trimmer.  Sen hann jag också köra häcksax och gå med lövblås några timmar.

Nu vill jag bara sova och vakna upp till en ny underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0