Shoppat igen

Har shoppat lite idag efter jobbet. Kände att de behövdes, men höll mig till att bara köpa saker som jag verkligen behövde. Mest saker till jobbet.

Köpte en fulsnygg ryggsäck som jag kan ha matlåda och fika i när vi är ute på uppdrag.
Och en stegräknare, är ganska nyfiken på hur långt jag går en dag på jobbet, så nu ska det kollas!

En mp3 har jag längtat efter hur länge som helst nu. Den förra sa upp sig för ett halvår sen, så det var dags för en ny. Tog den första jag hittade på Clas-Olsson som var helt okej pris på, först när jag kom hem och kollade lite nogrannare insåg jag att den var hur bra som helst. Det finns radio och den kan spela upp filmklipp och visa bilder. Laddas via usb och har en batteritid på upp till 12 timmar. Allt för 370 kr!



(Och ja, skyddsplasten är kvar på displayen..)

Första bilden från jobbet!



Så ser de ut när vi har varit någonstans, lövblåsen och rensjärn saknas i bilden. men annars  är det dom här jag spenderar dagarna med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0