Jobb

Igår tog min provanställning slut och idag hade jag min första löneförhandling. Det går fort frammåt, men så ska de vara när man har så kort tålamod som jag...
 Jag fick beställa arbetskläder också idag och regnkläder, vilket jag verkligen skulle behövt idag när det spöregnade och jag fick jobba tre timmar i blöta kläder. Men det gick bra iallafall, jag höll humöret uppe genom att tänka på snacket jag hade haft med chefen tidigare på dagen.

Känns som att allt jag gör just nu är sover och jobbar, även om jag gör mycket annat så tar jobbet upp så mycket tid. Är väl en del av att växa upp, att inse att jobb är något som man måste göra, antar jag.


Kommentarer
Postat av: Elin

vad jobbar du med nu då? :)

2009-09-24 @ 22:06:50
URL: http://freakinggal.blogg.se/
Postat av: Peter

Ja så är det, jobba, sova....

2009-09-25 @ 08:51:31
Postat av: J

skönt att du får jobba..

2009-09-27 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0