Sjuk...

Nu har jag varit sjuk sen i tisdags. Började känna mig hängig i helgen som var men gick till jobbet i allafall i måndags, inte bra. Så var hemma i tisdags och onsdags, imorse kände jag mig lite piggare med tänkte att det är like bra att stanna hemma en feberfri dag. Dessutom så går folk omvägar runt en om man är lite snuvig, på grund av svinis (som dom kallar det på jobbet, dom var helt övertygade om att det var de jag hade när jag ringde mig sjuk i tisdags).

Men imorgon blir det att gå till jobbet, börjar bli rastlös...

Haha:


Klockan sju på morgonen hör den ensamma frun en nyckel skramla i ytterdörrens lås. Trött går hon ner till köket och finner sin man full som ett ägg, med rufsigt hår och läppstift på kragen.

- Jag antar att du har en mycket bra anledning att komma invalsande här klockan sju på morgonen! snäser hon.

- Jorå, svarar mannen. Frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0