Frukost!

Hade inget bröd hemma, så ställde mig och bakade scones i morse efter att jag och Lenny hade varit ute på morgonpromenad. Dom blev faktiskt riktigt goda med tanke på att vi inte hade någon mjölk hemma så fick annvända vatten istället.




Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Jobbar kl 17.00-21.00 två veckor framöver och sen 05.00-09.00 två veckor efter det. Vad gör man med så mycket fritid på vardagar?
 Tur att jag har Tulle och Lenny iallafall, så att jag inte blir en riktig soffpotatis...

Synd bara att Lenny inte riktigt verkar vara ridtursmaterial. Han verkar vara lite mer inne på att hästar går i samma kategori som får och kor, dvs jaga!
(Han har ju aldrig fått lära sig, stackarn)


Ja,ja. Ska väl börja göra lunch om en stund och efter det blir det stallet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0