Jobbar

Har varit mycket jobb senaste dagarna nu... Helgen i ladugården och så några timmar extra på Tvätten idag. 

 Var på Nacka sjukhus i morse och röntkade foten och fick prata med en ortoped, om min högerfot, som har ett eget liv... Fick en remiss till en sjukgymnast så ska försöka hitta någon bra, så får vi se om jag får tillbaka lite rörlighet i foten.

Har bestämmt mig nu, jag ska klippa Tulle. Lite grann iallafall, så att jag kan skritta en sväng utan att hon blir svettig. Det är ju löjligt som det är nu...

Lenny sköter sig utmärkt (som vanligt) en riktig mönsterhund! Men råkade klippa en av hans klor lite långt in nyss när jag klippte klorna på honom, men han märkte det knappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0