Sitter

Sitter på tvätten...
Har sådär lagom kul, jag och Lenny.
Kommer typ inga bilar alls ikväll. Bra, (för vi har kem till ungefär 2 bilar kvar - hemligt).
Har fikat med två chafförer sen jag kom hit, lagom ansträngande arbetspass...
Gud vad jag låter gnällig och bitter helt plötsligt, det är jag inte ens. Faktiskt väldigt nöjd med det här jobbet, är ett supermysit ställe att jobba på med mycket trevliga kollegor.
 
 Riktig lyx att få ha med sig hunden också. Blir spännande att se hur länge han blir kvar hos mig, eftersom han inte ens har dykt upp på hemsidan än så är det ju inte ens någon som vet om att han vill ha ett hem...

Jaja vi får väl se.

Nu är det ju bara en halvtimme kvar till stängning. Fort tiden går när man sitter för sig själv vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0