Klassfest!

Nu har jag precis bjudit in typ hela gamla klassen till en återträff. Ska bli kul och se hur många som kommer...
 Skickade kanske inbjudnigarna lite sent men men bättre sent än aldrig. Det ska iallafall bli jättekul och träffa gamla klasskamrater.

Det var egentligen inte min idé, utan Emma (enannandelavberga.blogg.se) och Nattas (Nataliepadilla.blogg.se). Emma ringde mig här om dagen och sa att hon och Natta tyckte vi borde ha en klassträff, och att det vore bäst och vara hemma hos mina föräldrar. Lite kul. Men jag håller med, det är ett bra ställe att ha fest på!

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha :) dem gångerna vi har varit hos dig har det varit asnice! :D

Hoppas det kommer massa folk!

2010-01-14 @ 14:51:06
URL: http://nataliepadilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0