Mycket

Nu är det mycket på gång.

 Vi får se hur allt slutar, men snart kanske mina vardagar ser väldigt mycket annorlunda ut. Jag är iallafall väl förberedd.

Måste erkänna en sak också, den här månaden var verkligen min ekonomi ett skämt. Tre dagar kvar till lön och det har nog aldrig ekat så tomt på mitt konto förut... Köpstopp nu alltså.  
 
Men efter löningen måste jag köpa hundmat till Lenny, 15-kilos säcken jag fick med när jag hämtade honom börjar ta slut. Någon som har nått hundfoder att rekomendera? Har ingen aning om vilket jag ska välja så blir väl att jag fortsätter med Royal Canin, men skulle vilja ha något som är mindre spanmål i. Är av någon anledning emot att utfodra hundar på samma sätt som kossor...

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag har Magnusson. Tycker det är skit bra. Vet dock inte om det har det innehållet du söker =)

2010-03-22 @ 17:23:07
URL: http://einbahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0