Takskottning

Skrev att jag var trött i fradags. Det är ingenting mot vad jag är idag. Erbjudandet jag hade fått var om ett extrajobb. Så jag har stått och skottat tak hela helgen. På taket av femplanshus. Jag har sån träningsvärk/värk i helakroppen så det var ohyggligt plågsamt att gå upp i morse. Men förhoppningsvis så märks det i min lilla ekonomi någon gång kanske. Tänkte försöka jobba så mycket som möjligt där, efter att jag är klar på Tvätten på dagarna kommer jag alltså att åka till Orminge och klättra runt på tak... Men inte idag, Carina är sjuk så får jobba hennes pass på Tvätten.
 Tur att jag har skaffat en medryttare till Tulle.

Tur att man inte är höjdrädd iallafall, då hade det varit jobbigare att skotta. Igår var det jag och sju latinos som skottade, synd att man inte inte kan spanska. Men har lärt mig ett ord iallafall, Paloma. Det betyder duva.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fan va nice :D gratis språkkurs!

2010-03-08 @ 19:55:10
URL: http://nataliepadilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0