Trött

Jag är grymt trött idag. Kom hem klockan nio igår, efter att ha varit på personalmötet i Bro. Det är ju inte speciellt sent igentligen, men går man upp klockan 04.05 så vill man gå och lägga sig i tid.
 Har en massa saker jag skulle vilja hinna göra idag, men vi får se vad som blir av. Har fått ett spännande erbjudande så ska kolla upp om det är något för mig...
 Sen kanske det blir bio ikväll, beror på om jag klarar av att hålla mig vaken.

Testade att inte dricka något kaffe alls igår morse när jag satt här på tvätten, gick sådär. Det kändes inte så farligt, jag var rätt pigg ändå. Men idag är jag så sjukt trött så har redan druckit tre koppar. Morgonstammisarna har ju varit här, och dom måste man ju fika med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0