4 mars

Jag har skaffat en medryttare till Tulle. Det känns bra faktiskt, skönt att inte känna sig tvingad att åka till stallet varje dag. Hon har ridit två gånger nu när jag har varit med och det har gått väldigt bra.

Lenny verkar må bättre, han har fortfarande benet i bandage, men ikväll ska jag ta bort det. Han har iallafall ingen feber längre, så förhoppningsvis ser leden fin ut nu. Ska bli skönt när han är helt bra så att man kan börja motionera honom igen, det kryper lite i benen på honom nu. Märks att han är grymt understimulerad, men det viktiga är ju att hans ben läker som det ska, så får vi ta hand om all överskottsenergi lite längre fram.

Själv har jag inte så mycket överskottsenergi, gick fram och tillbaka från stallet igår. Det är ju egentligen inte speciellt långt, men ovan är man ju...  
 Jag har ju dessutom gått upp 04.05 hela veckan och det är ju lite halvtidigt, och trots att jag har sovit en stund på dagen (typ slocknat på soffan) så har jag lyckats somna innan tio varje kväll. Men det räcker liksom inte, jag måste sova åtta timmar per natt, annars blir jag grinig och hängig.

I eftermiddag ska jag åka på personalmöte i bro. Kul. Eller jag vet inte, det var lite tjafsigt när jag blev anställd... Har dessutom inte fått min lön än, dom missade mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0