Imorgon

Imorgon ska jag åka hem. Hem, Hem, Heem!
Mycket tidigare än jag trodde, men så välbehövligt.
Men den här gången jag är hemma måste jag se till att få lite saker gjorda, ingen ledighet. Mer tvärtemot det. Tre kursuppgifter att skriva klart, varav alla tre avgör om jag klarar tre olika kurser.  Affärsplanering, Projektledning och Bioenergi. Ska se till att våran ponny kommer ut till Gotland också.

Kanske försöka lösa sysselsättning över sommaren också.
Fick ett jobberbjudande igår som gav mig ont i magen och fjärilar i magen på samma gång. Ska det vara så?
Det känndes som ett gamalt ex som jag blivit dummpad av kom och bad om en andra chans. Precis när jag gett upp hoppet, om att det skulle bli vi, och gått vidare. 
Skumt förhållande jag har till mitt gamla jobb va?
Suck...
Jag borde kanske packa ihop lite av min "lägenhet" här i ladugården och ta med min hem. Så jag slipper ta allt på en gång nästa tur. Men jag har en kännsla av att jag kommer att få flytta det igen sen.

Kommentarer
Postat av: sp,.

är det Johan?

2011-06-05 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0