Uppdatering

Jag arbetar numera som hundskötare strax söder om stockholm city. Jag är anställd på ett företag som åker hem till kunder och rastar deras hundar. Hundarna slipper då vara på hunddagis (något som inte fungerar för alla) matte och husse slipper lämna och hämta hundarna någonstans. Ett mycket bra alternativ alltså.
Jag är inne på min andra månad här och det känns som ett toppenjobb.
Jag är för tillfälligt skriven hos mina föräldrar, men bor inte där så mycket.
Om två veckor så flyttar jag och Magnus in en lägenhet utanför Nynäshamn. På en stor gård med ett enormt stall, ridhus, ridbanor och allt som behövs för att stallet ska vara bekvämt att ha häst i. Själva lägenheten är med som ett hus. Egen ingång, två plan plus källare, fyra rum och kök, egen tomt och framförallt typ 60 meter till stallet!
Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad roligt det låter. Och mysigt ställe ni verkar ha hittat att bo på :)

2011-11-02 @ 15:04:14
URL: http://vintertass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0