Malva

Här kommer lite uppdateringsbilder på Malva. Hon är fetare än fet just nu och jag tänkte att det kunde vara kul att lägga upp lite bilder och förhoppningsvis kunna jämföra med senare bilder och se att hon blir smalare.
 
Så, det är det här utgångsläget vi har, på  uppdraget "Få Malva i toppkondis"
 
Observera att det inte finns någon tidsram på projektet... Det finns dock delmål och slutmål, men dom tänker jag inte skriva här, då blir det så jobbit om jag misslyckas..
 
Första bilden är från ridturen idag, 1 tim och 20 minuters skritt och lite trav. 8,9 km
 
 
 
 
 

hon b

 
Den här vackra synen väntade mig när jag gick för att ta ut ponnysarna i morse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0